czwartek, 4 października 2012

Dom Państwa Boskich z Rodzinki pl.




No i wreszcie też u mnie! Dom najbardziej znanej rodzinki w Polsce - boskich Boskich.
Jestem fanką tego domu  (serialu też) z dwóch powodów:
- genialnie odzwierciedla zwariowany charakter tej rodziny, co jest wielką sztuką , jeśli aranżowane jest wnętrze dla tak naprawdę rodziny, której nie ma :-)
- po drugie jest "zamieszkały" czyli naturalny, czyli ma ducha, czyli żyje! Niewiele polskich seriali może się tym poszczycić. Tak naprawdę
w wielu polskich domach tego brakuje. Takiej naturalności, swobody, poczucia humoru, a jednocześnie wszystko jest zaprojektowane i dopasowane do siebie.

Wiem, wiem, zaraz usłyszę, że ten dom to żywa reklama IKEI. Tak!
To prawda! I co z tego....
Jest fajny, mnie się podoba i już!

Są w nim wszystkie elementy, którymi zachwycam się na moim blogu - jednolita podłoga, białe listwy przypodłogowe, biała kuchnia (częściowo), dużo tkanin, poduch, dużo koloru, lamp, sztuki (świetny obraz w jadalni). Jest też sztuka rodzinna na ścianach :-).

Z pewnością nieodłącznym elementem wystroju tego domu jest sama Natalia Boska, której ubrania, nawet te domowe, dodają domowi dodatkowego blasku ! Podobnie, jak aktorka Małgorzata Kożuchowska, którą uwielbiam w tym serialu, Natalia ma świetny gust i zawsze, nawet jak robi czy sortuje pranie, wygląda rewelacyjnie ! Zazdroszczę jej tego ... Mój strój domowy, cóż z pewnościa nie dodaje uroku mojemu domowi :-). Ale ja nie mam na nazwisko Boska!


Dodam, iż są to zdjęcia z różnych sezonów. Zmienia się koloroystyka, ale układ mebli jest taki sam.

Zaczynam od salonu. IKEA rządzi :-)!


źródło - zdjęcia W. Radwański

Fajnie, wygodnie, na luzie!

źródło

źródło

Ten artystyczny bałagan bardzo mi się podoba :-). Myślę, że odnalazłabym się w takim wnętrzu :-). 

źródło


urządzamy.pl

 Bardzo mi się podoba pomysł z mini wnęką zaaranżowaną na takie małe domowe biuro.
 Jadalnia to jedno z moich ulubionych miejsc w tym domu. 

źródło, W.Radwański

źródło, TVP
Czerwona ściana z obrazem i innymi obrazkami malowanymi przez dzieci, zdjęciami jest rewelacyjna ! W zależności od sezonu ściana zmienia kolor.

źródło, TVP

źródło

źródło

źródło
źródło
Kuchnia . Kilka ostatnich sezonów to już nowa, szara.
Duża, wygodna z wyspą ! Też IKEA, żeby nie było :-).

UWAGA! Wiecej zdjęć z seriali polskich i zagranicznych znajdziecie TUTAJ

źródło

źródło


źródło



źródło


źródło

Gabinet Ludwika

źródło, zdjęcia W. Radwański

źródło


źródło, fot. Maria Wytrykus


źródło, TvP


 Sypialnia podoba mi się najmniej, ale jest coś co baaaardzo mi się podoba. Na pewno się domyślacie :-) Oczywiście zagłówek. Nie wiem , kto go zrobił, albo w jakim sklepie kupiony, na pewno nie w IKEA. Jest boski :-) Kolor, materiał rewelacja. Niestety, w chyba 3 sezonie zamienili na brzydkie, drewnianie nie wiadomo co !

źródło


źródło

źródło


I pokoje chłopaków.


źródło, fot. W.Radwański

źródło, TVP

źródło, fot. Maria Wytrykus
źródło
Pokój Tomka

źródło
Poniżej Kuby.Graffiti na ścianie - super inspiracja !

źródło, TVP


Pokój Kuby i Kacpra


źródło

źródło, TVP



Łazienka. Nie jest to może moja bajka, ale podoba mi się, że jest taka normalna, bez zadęcia. Śliczna ściana z mozaiki.

źródło

źródło,

I na koniec kilka ujęć przedpokoju.

źródło
Wesoły, rodzinny przedpokój, w którym często panuje bałagan. 


źródło
Podoba mi się ten pomysł z tablicą w przedpokoju. Na początku była czarna, potem chyba wymienili na korkową. 


źródło

źródło

źródło, zdjęcia - W.Radwański



Jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć, zapraszam na stronę TVP - tutaj duzo zdjęć z serialu - (TUTAJ i TUTAJ)
Jak Wam się podoba dom Rodzinki.pl ?
Do zobaczenia !Wkrótce kolejne seriale ...






28 komentarzy:

  1. Witaj!
    Tak przeczuwałam, że opiszesz kiedyś te wnętrza, czułam że ci sie podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej! Jest 13:06 a nie 6:05 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że pokazałaś nam te wnętrza, bo oglądając serial nie ma możliwości dokładnego obejrzenia i przyjrzenia się meblom i gadżetom. Np. nie wiedziałam, że w salonie jest ta wnęka z biurkiem. Świetna sprawa. uwielbiam ten serial i oglądam go razem z synami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również uwielbiam ten serial, jak na polski jest świetny! A mieszkanko urządzone jest bardzo ładnie,za dużo Ikei ale i tak fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, super super! Dzięki Kochana za te zdjęcia.
    Uwielbiam ten serial. Mogę pod 10 razy każdy serial oglądać.
    Także z przyjemnością się przyglądam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah ja też, wszlekie powtórki i VOD ( w ciąży wciągałam non stop ten humor :))

      Usuń
  6. Obraz w jadalni rzeczywiście fajny. Lubię takie intensywne barwy i wyraźne kształty. Lampy nad stołem też są ok... chociaż czegoś mi w nich brakuje. Może gdyby były większe? Nie wiem. Niby są super, ale nie do końca. Biały zlew w kuchni jest prześliczny. Tylko lekko bym go przesunęła - ważniejsze, aby to nasze miejsce pracy było dobrze oświetlone od okna, a nie brudne naczynia czekające na umycie ;)
    A, i wnęka! To jest mega rozwiązanie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie mnie chyba bardziej podoba się nowa wersja, ale muszę jeszcze się przypatrzeć. Uwielbiam serial i dom też, choć rozgadiasz tam nieziemnski czasami :D. Mnie by taka ilośc kolorów i detali pewnie irytowała troszkę. Ale faktem jest, iż widać, że to dom a nie muzeum.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przez przypadek skasowałam swój poprzedni komentarz. No cóż, napiszę jeszcze raz to samo:) Ja tam lubię taki "ikeowski" styl bo jest luzacki bez udawania luksusu na siłę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się w 100% Ja też, aczkolwiek rzeczywicie jest tutaj tej IKEI duuuuuuuuuużo.

      Usuń
  10. Kolorystyka, wygodne kanapy, prosty stół w jadalni, kucchnia - to z grubsza to co najbardziej lubię w tym domu! Funkcjonalność i wygoda, to jest to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tęz :-) Funkcjonalnie, na luzie - przede wzytkim jest rodzinna atmofera !

      Usuń
  11. Wnęka, która jest zaaranżowana jako domowe biuro/gabinet jest rewelacyjna, a przede wszystkim bardzo funkcjonalna!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mnie interesuje lampa w rogu jadalni, moze ktos podpowie co to za lampa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta lampa, jak więkość mebli, jest z IKEA ale chyba już jej nie mają w ofercie.

      Usuń
    2. Tak jak więszkość uwielbiam Boskich i uwielbiam ich dom. Podobno lubienie mebli z IKEA jest demode, no ale widocznie nie jestem na czasie bo ja bardzo lubię ten prosty, ciepły styl. Jak spełni sie moje marzenie o wlasnym domu to własnie w tym stylu chciałabym go urzadzic - dzięki za zdjęcia bo sa inspirujace :o)

      Usuń
    3. Uwielbiam Boskich i uwielbiam ich dom. Podobno lubienie wnętrz IKEA jest demode, no cóż, widocznie nie jestem na czasie ;o)
      Meble IKEA sa dla mnie synonimem luzu i domowego ciepła. Jak spełni sie moje marzenie o wlasnym domu to z pewnościa te aranżace będa mnie inspirować - dzięki za zdjęcia :)

      Usuń
  13. Ja uwielbiam dom Boskich i wogóle oni są ...Boscy !!! tez zdecydowanie wolalam wersję z poprzedniego sezonu,teraz też jest fajnie,ale jakoś smitniej jak dla mnie,tapetkę z LM tez mam w przedpokoju a zasłonki lawendowe w kuchni,a meble IKEA uwielbiam :)))ciepło i rozwiązania za rozsądna cenę i dla takich jak ja dla których urządzanie wnętrz to randka nie małżenstwo,bo lubię zmiany!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam,

    Mam pytanie gdzie i w zasadzie jak nazwać taką lampę jaka jest widoczna na zdjęciu nr 3,4,5. Chodzi mi o tą lampę białą papierową składającą się z kilku takich właśnie lamp (widoczna na samym końcu po prawej stronie przed wejściem do kuchni). Chciałbym taką lampę kupić i wstawić do siebie do salonu i chciałbym żeby była od podłogi do ściany

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo, ale to bardzo podoba mi się obraz w sypialni Boskich.Ten w srebrnej rameczce z widokiem na miasto z góry:)
    Gdzie mogłabym go kupić? bo jakoś w internecie nie mogę go znaleźć, żeby zamówić.Proszę o podpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      Rowniez poszukuje tego obrazu. Niestety od jakis 2 m-cy bez rezultatu...

      Bede wdzieczny jesli ktos umiesci jego nazwe...

      Z gory dzieki
      Pozdr

      Usuń
  16. a może ktoś wie gdzie znaleźć uchwyty na klucze, które są przy drzwiach u Boskich?

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko prezentuje się bardzo pięknie.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy KTOŚ mi powie gdzie moge kupić obraz z salonu Państwa B.? Ten super kolorowy:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam taką samą lodówkę :D :D :D

    P.S fajny blog . :)

    OdpowiedzUsuń