wtorek, 23 października 2012

Farba tablicowa to jest to !


Ostatnimi czasy cierpię na rozdwojenie jaźni. Czuję się jak Doktor Jekyll
i pan Hyde
. Raz zachwycam się pięknymi klasycznymi, ekskluzywnymi wnętrzami, jak w moim ostatnim poście o pięknym domu w Kalifornii, za chwilę rzucam ochy i achy nad domem Boskich z Rodzinki.pl. Totalnie różne światy, a jednak i jedno i drugie wnętrze mnie zachwyca. Tłumaczę sobie to tak: taka piękna klasyczna wyrafinowana elegancja to moje wnętrzarskie marzenie (i pewnie marzeniem pozostanie), a luz, artystyczny nieład, kolory, normalność to moje życie :-) Taki styl jest w moim zasięgu ! Dzisiaj będzie zatem normalnie, na luzie, z poczuciem humoru, ponieważ dzisiaj będzie o farbie tablicowej. Tak ! Tak! Wprawdzie na samą myśl o pisaniu kredą na ścianie pomalowanej taką farbą przechodzą mi ciarki, ale coraz bardziej ten patent mi się podoba. Tak samo jak podobają mi się kartki, karteluszki, widokówki, zdjęcia przyczepione magnesami do lodówki albo do tablicy korkowej jak na poniższym zdjęciu przedstawiającym przedpokój Boskich
z Rodzinki.pl.

Przedpokój.
W przedpokoju wisi olbrzymia korkowa tablica. Na niej wiszą obrazki wykonane przez synów państwa Boskich oraz ich zdjęcia. Całość tworzy barwną galerię, opisującą różne wydarzenia i etapy z życia chłopców.
Cztery Kąty
Fot. Anna Jaroch Okapiec

Dlaczego podoba mi się czarna ściana porysowana kredą w domu? Bo to wspaniały, prosty i tani sposób, aby wnieść do wnętrza coś osobistego, aby to wnętrze "udomowić", spersonalizować.
Zaczynamy od przedpokoju ! Pokażę ściany pomalowane farbą tablicową
w przedpokoju,  kuchni i jadalni
i kilka w pokoju dziecięcym
, gdzie najczęściej stosuje się taką farbe. Mnie najbardziej spodobał się ten patent stosowany w kuchni.

źródło


źródło

 Tutaj mamy świetne połączenie -  jest klasycznie, ekskluzywnie, a ta czarna ściana sprawia, że jest ekskluzywnie ale normalnie, fajnie. Nie byłabym sobą gdyby nie zwróciła uwagi na cudowne gałki w drzwiach :-) Kolor komody cudo no i lampa !
Pinned Image
źródło


Pinned Image
źródło



źródło
 To jedno z moich ulubionych wnętrz w tym poście. Czarna ściana zdecydowanie nadaje charakteru temu wnętrzu i świetnie oddziela optycznie przedpokój od salonu. Super pomysł !
Pinned Image
źródło
 Teraz kilka inspiracji do kuchni i jadalni. To wnętrze jest wspaniałe:-) Totalna mieszanka stylowa: jest nowocześnie, jest retro, a panele to taki bardziej styl country.

źródło


hudson paint chalkboard inspiration for vertigo home
źródło
   
źródło

źródło
 

źródło

A tutaj mieszanka wybuchowa. Ściana pomalowana jest farbą magnetyczną,
a na nią tablicową. Mamy 2 w jednym: możemy przypinać i malować ! Przy okazji podziwiam piękny parkiet w jodełkę.

źródło
Inny pomysł. Zamiast ściany mamy pomalowaną lodówkę.

źródło

 
Pinned Image
źródło


Pinned Image
źródło


Pinned Image
źródło


Pinned Image
źródło

 I na koniec kilka pomysłów do pokoju dziecięcego.
Pinned Image
źródło


Pinned Image
źródło
  
Pinned Image
źródło

źródło

 Jeśli szukacie dobrej farby tablicowej polecam farbę  marki Benjamin Moore. Nazywa się „Chalkboard Paint 308”  i można ją kupić w dowolnie wybranym odcieniu z wzorników producenta. Pokażę kilka zdjęć, które dostałam od BM. Chciałam jeszcze dodać, iż nie dostaję pieniędzy za reklamowanie tej marki:-). Piszę o tej farbie ponieważ na bieżąco dostaję od firmy informacje o nowościach, zdjęcia, próbniki. Doceniam to, dlatego piszę:-)
A farby BM, są dobre; ci co znają, wiedzą o czym mówię:-).






   Czy Wam też podoba się patent z farbą tablicową gdzieś  na ścianie, w domu ?

Pozdrawiam !

9 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba pomysł na farbę tablicową. Ostatnio wyczytałam na jednym z blogu, że jest trudna do usunięcia, jeśli się znudzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tą ideę pisania po ścianie. Od dawna myślę gdzie zastosować. W przyszlości mam zamiar cś zrobić w pokoju małego, a poza tym to niestety u mnie brak mi pomysłu- zwłaszcza jeśli chciałabym zmienić jak pisze Sylwia.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką ścianę mam wymarzoną u przyszłym pokoju Kuby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. marzę o takiej ścianie, ba ja marzę o prostych ścianach w ogóle. tak czy siak miło tak popodglądać takie cuda!

    OdpowiedzUsuń
  5. farba super i super pomysł, na pewno skorzystam. Ale szukałam w internecie i gdzie ją można kupić np wysyłkowo, jakbym nie znalazła w mojej miejscowości?

    OdpowiedzUsuń
  6. Z ostatnich zdjęć wnioskuję, że farba tablicowa jest dostępna w różnych kolorach, nie tylko w czarnym. Jestem ciekawa wnętrz z farbą tablicową innego koloru.
    Chociaż przyznam szczerze, że bardziej mnie przekonuje farba magnesowa. Odczepienie karteczki jest prostsze niż umycie tablicy z kredy. Jeszcze pamiętam, jakie z tym bywały problemy w szkole... ;) A po magnesowej można rysować specjalnymi markerami to tablic?

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie sie podoba,znajomym zmalowalam kawalek sciany w fajnej ramie a sobie zmalowalam lodówkę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł:) ale jak wygląda czyszczenie??

    OdpowiedzUsuń
  9. sentymentalnie! tablice i kreda :)

    OdpowiedzUsuń