czwartek, 25 października 2012

Prawo Agaty - wnętrze kancelarii Agaty, Marka i Doroty.


Tak, tak, posłuchałam rad jednej z moich czytelniczek i jednocześnie koleżanek z blogosfery i oto mam....kolejna porcja wnętrz ze znakomitego pod każdym względem serialu polskiego "Prawo Agaty". Dzisiaj skupię się na najważniejszym wnętrzu tego serialu - jest to cudownie urządzona kancelaria Agaty, Marka i Doroty. Za każdym razem, jak oglądam ten serial, nie mogę wyjść z zachwytu nad jej urządzeniem.  

Chylę czoła scenografowi i dekoratorom. Przypomnę że scenografię do tego filmu robi Arkadiusz Kośmider. 
Za dekorację wnętrz odpowiada Karolina Kosicka. Ona również robi dekoracje do "Rodzinki.pl" i serialu "Ja to mam szczęście". Bravo dla tej Pani! We wszystkich tych serialach wnętrza są świetne! 


Na początek jednak chciałam Wam pokazać kamienicę, która w filmie pokazywana jest jako kamienica,
w której mieści się kancelaria głównych bohaterów. Jest piękna, nie uważacie?
Fantastyczne zdjęcia to kolejny powód, dla którego warto oglądać seriale TVN. Zaczęło się od Magdy M. Tam Warszawa została pięknie pokazana po raz pierwszy, a teraz w Prawie Agaty znowu cudowne zdjęcia miasta. 



A teraz już przejdziemy do pięknych wnętrz. Kilka zdjęć pokazujących prace remontowe :-).


zdjęcie


Źródło: TVN | Autor: Fot. Bartosz Krupa/ East News

zdjęcie

Źródło: TVN | Autor: Fot. Bartosz Krupa/ East News


I zaczynamy od holu, który jest jednocześnie biurem Bartka, asystenta naszych prawników.
Zwróćcie uwagę na piękne drewniane, stare drzwi wejściowe oraz szafę wnękową z drzwiami w taką harmonijkę. Bardzo to lubię. 





Całe to wnętrze jest bardzo klimatyczne. To z pewnością zasługa dość ciemnych ale nastrojowych kolorów
 i oświetlenia. Są kinkiety i dużo lamp. Mnie bardzo podobają się ogromne, dwuskrzydłowe drzwi wewnętrzne w całej kancelarii. Typowe rozwiązanie
w starych kamienicach. 


Na ścianach są sztukaterie, jest też dużo obrazów, które nadają wnętrzu klimatu, przytulności.

UWAGA! Więcej zdjęć z serialu Prawo Agaty TUTAJ!



No właśnie! Drzwi, o których pisałam wcześniej, są absolutnie wspaniałe ! 





Bardzo często pokazywane ujęcie - Agata za biurkiem. Nieustannie zachwycam się wbudowanym regałami
w kolorze ściany. 






Pokój Doroty. Mamy dużo ścian z odsłoniętą cegłą w całej kancelarii. U Doroty cegły pomalowane są na biało. Jej biuro jest zdecydowanie najjaśniejszym pokojem w całej kancelarii i urządzonym najbardziej nowocześnie. Bardzo podoba mi się jej biurko.


W całej kancelarii jest mnóstwo połączeń stare z nowym, co uwielbiam. Jest to zrobione perfekcyjnie,
 z ogromnym wyczuciem. Baza bardziej klasyczna, kamieniczna ale też trochę klimatów, moim zdaniem, loftowych (zwłaszcza te odsłonięte cegły
i dużo metalicznych lamp). Natomiast meble to już totalny fusion - są klasyczne, ciężkie biurka (np. u Agaty i Marka), ale są też nowoczesne, białe z MDF-u, tak jak u Doroty czy w sali konferencyjnej.


Biuro Marka jest świetne. Tutaj praktycznie wszystkie ściany z czerwonej cegły. 

Świetny trik zastosowany na ścianach - część cegieł pomalowano na biało
i otoczono jest sztukateriami. Zwróćcie uwagę też na cudowną komodę w stylu retro, a na niej nowoczesną ale bardzo klimatyczną lampkę z czerwonym abażurem. W całej kancelarii piękna, ciemna podłoga. 

W tle kolejny pokój, tym razem na ścianach są panele. 

Wspomniana wcześniej sala konferencyjna i nowoczesny, biały stół z MDF-u. Do niego również stare krzesła "antyki" :-) odświeżone  i pomalowane jasną farbą a siedziska obite tkanina. Super patent.

Świetne ujęcie. Sala w pełnej krasie. 

I znowu drzwi do szafy w harmonijkę. 




I jak Wam się podoba druga porcja wnętrz z Prawa Agaty ?
Ja za każdym razem, kiedy oglądam ten serial, znajduję kolejne cudowne pomysły i inspiracje.
Nie wiem jak Wy, ale moim zdaniem, powinniśmy zacząć przyznawać jakieś nagrody dekoratorom serialowych wnętrz. Pani Karolina Kosicka, z pewnością znalazłaby się na pierwszym miejscu.

Wkrótce będą mieszkania z serialu :-)
Pozdrawiam !

22 komentarze:

  1. Dzięki, dzięki dzięki. Zdjęcia zdjęciami, ale Twoje opisy i spostrzeżenia - to dopiero sztuka. Oglądając same zdjęcia nie wypatrzyłabym tylu fajnych rzeczy, dodatków, motywów na ścianach.
    Fajna sprawa z tymi serialami i czekam na kolejne Twoje "wrzuty". I podsunę jeszcze jeden pomysł na serial a mianowicie "Lekarze". Tam też mi się podobają wnętrza. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi miło. Znalazłam też Marii, więc oczywiście wkrótce będzie. Lekarzy też oglądam - podoba mi się mieszkanie w którym mieszka główna bohaterka, więc na pewno pokażę ale wcześniej będzie Przepis na życie :-)

      Usuń
  2. Świetne! Cegły i czerwony abażur są super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach... :) :) :)

    Oglądając serial jestem tak zaangażowana w akcję i w przypatrywanie się rewelacyjnym strojom Agaty (te buty!!), że przeoczyłam masę detali architektonicznych. Białe cegły otoczone sztukaterią - wow! Jeszcze nigdy się z tym nie spotkałam, a wygląda naprawdę super. Szczególnie w wersji z podświetleniem.
    Rozpływam się... Dzięki za ten wpis!
    I już czekam na mieszkania bohaterów :)
    __________________
    wnetrzazewnetrza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Ubrane są dziewczyny rewelacyjnie :-) Ostatni kostium Marii (ten niebieski) też mnie powalił;-) mimo że nie jestem miłośniczką kostiumów:-)

      Usuń
  4. Piekne wnetrza z klimatem! drzwi naprawde maja dusze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta seria o wnętrzach w polskich serialach - nareszcie i MY potrafimy stworzyć piękne scenografie :) Choć, jak Pani zauważyłam - i zdjęcia są tu nie bez znaczenia... Nawet najpiękniejsze wnętrza źle ukazane nie mają uroku :/

    Ja tylko z jednym sprostowaniem - krzeseł w konferencyjnej na pewno nie można nazwać nowoczesnymi a ni w stylu glamour ;)
    Toż to najbardziej klasyczne, podejrzewam - prawdziwie antyczne krzesła ;) Pięknie odrestaurowane - obite jasną tkaniną i pomalowane kryjącą gołębią farbą - majsterszyk :)
    Tak przynajmniej ja je postrzegam :) Na pewno nie jest to masowa produkcja nowoczesnego designu ;)

    A drzwi szafy w holu wejściowym, to drzwi lamelkowe - też je uwielbiam :)

    Pozdrawiam :)

    PS Uwielbiam ten blog - najlepszy w polskiej blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Magdo te krzesła to stare "antyki" pomalowane i obite tkaniną siedziska.Nie przypatrzyłam im się za bardzo. To zdecydowanie nie masowa produkcja, a ja uwielbiam takie odrestaurowane i Zrobione "na nowo" antyki :-). Zmienię w poście. ! Dzięki za miłe słowa o mim blogu :-)

      Usuń
  6. śliczne odcienie szarego są w tym biurze, naprawdę ładne wnętrza

    zapraszam na blog o wnętrzach:
    http://houseofkazura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Serialu nie oglądam, ale jak widzę cegły we wnętrzach to już mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super ja tez juz tak mam ze ciagle szukam w serialach czegos ciekawego we wnętrzach,te sa wysmienite :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super.... Naprawdę pomysłowe :) A co do serialu to polecam blog : www.prawo-agaty39.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. a gdzie mieści się ta kamienica?

    OdpowiedzUsuń
  11. Seriale o prawnikach są bardzo fajne, mają specyficzny klimat. Kancelaria prawna, sędziowie itd,bardzo podobał mi się film adwokat z lincolna sprawdź w podobnych klimatach.A kamienica ma swój klimat, bardzo fajnie zrobiona, bez korporacyjnego klimatu,

    OdpowiedzUsuń
  12. Za każdym razem gdy oglądam Prawo Agaty nie mogę się napatrzeć na tę ich kancelarię:) jest po prostu I DE A LNA ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A kamienica mieści się na Mokotowskiej...tak mi się wydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kamienica, z wrocławskiej cegły ;> pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Może wiecie jakiej firmy jest półka na książki w domu Mecenasa Dębskiego? Widać ją na przykład w 12 odcinku 2 sezonu (zaraz na początku odcinka). Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta kamienica to ul. Bagatela 10

    OdpowiedzUsuń
  17. Kamienica mieści sie przy ul Bagatela 10.

    OdpowiedzUsuń
  18. Klimaty dla mojej żony. Marzy o takim biurze

    OdpowiedzUsuń