sobota, 27 lipca 2013

Tylko płytki "Metro"! W łazience


Żadne inne kafle nie mają w sobie tyle uroku i osobowości co prostokątne płytki "Metro" czy też oryginalnie "Subway". Skąd nazwa? Te słynne płytki, które zdobią paryskie czy londyńskie metro ktoś mądry przeniósł na "salony", a właściwie do kuchni i łazienek. Ja je uwielbiam! Są proste, eleganckie, ponadczasowe i dają dużo możliwości zabawy kolorami we wnętrzu. Zwłaszcza łazienka jest takim wnętrem, gdzie jak już raz położymy płytki, to potem już ich nie zmieniamy. Dlatego trzeba z nimi uważać i nie szaleć z wymyślnymi wzorami, dekorami (brrrrr...) . Metoda im prościej tym lepiej w łazience sprawdza się w 100%!


Płytkami metro można wyłożyć całe ściany, jak poniżej.  Druga metoda, którą ja preferuję to położenie płytek do połowy wysokości ściany. Możemy wtedy kolejną połowę przeznaczyć na szaleństwo z kolorami czy tapetami lub też pozostawić klasycznie czyli skupić się w dwóch kolorach czerni i bieli.

Oto kilka inspiracji. 


źródło

Przepiękna łazienka z wielkim oknem wychodzącym na ogród. Marzenie! Szerokie, w biało-czarny wzór zasłony sprawiają, że łazienka staje się bardziej przytulna. 

źródło
źródło

"Retro style" :-) 
Bardzo lubię też podłogę wyłożoną taką biało -czarną mozaiką. 

rower, Płytki metro, Łazienka


# Łazienka, # sześciokąt, # # sześciokątne Płytki # craftman # muzyka # szafka # prysznic.  Podoba mi Się Płytki METRA pod prysznicem, ja Niby nawet Jak Płytki Granicznej na podłodze.  Ładna kabina prysznicowa i doskonały apteczce.
via decorpad 

Bardzo biało ale mimo to przytulnie:-) 
źródło

Wydaje mi się, że w takiej łazience wyłożonej prostymi, klasycznymi białymi kafelkami, ogromną rolę odrywają dodatki: biały montaż, baterie i inne dodatki powinny być wysokiej jakości, tak jak na stylizacjach poniżej.  

źródło

Subway Biały prysznic Tole
via decorpad


Te same płytki a zupełnie inny styl.

Jonathana Adlera Łazienka w stylu Hermes --- mozna powiedziec OMG na Tej tablicy Hermesa Wiszące w TLE?
via Paris Hotel Boutique


źródło

To, o czym pisałam wcześniej, czyli pojawia się kolor. 
Bardzo lubię czarno-białą klasykę w łazience, jak na poprzednich zdjęciach, ale, gdybym miała urządzać łazienkę dla siebie, dodałabym kolor na ściany - farbę lub tapetę. 

źródło
źródło



źródło



To jest moja ulubiona stylizacja. Zasłonka jest przepiękna!!! Ten zielony odcień na ścianie też zachwyca! 
Wprawdzie tu mamy akurat zwykłe kwadratowe płytki, ale metro też byłyby tutaj idealne. 

źródło

Nie lubię brązu, mimo to ta stylizacja podoba mi się, ale lustro brrrr. 

wspaniała ...  uwielbiam mieszankę Starych i nowych


Piękna lila! 


źródło

Drewniana podłoga do białych płytek pasuje idealnie. 
źródło

Jeśli już musi być dekor, niech będzie taki delikatny. 

źródło




źródło

Płytki metro w "Prawie Agaty"



A jeśli znudzi się klasyczne ułożenie, jodełka też wygląda świetnie:-).

źródło

Jeśli nie białe to może kolor! Czarne wyglądają świetnie!

źródło



źródło

źródło

I różne kolory! 



Na koniec zajawka jednego z kolejnych postów - "metro" w kuchni!. 


źródło


źródło
Miłego weekendu! 

PS. Oto linki do moich postów o łazienkach i białych kafelkach.

Kafelki subway

Łazienki, tapety, kafelki subway i nie tylko


11 komentarzy:

  1. uwielbiam te płytki, w łazience są boskie, ale w kuchni tez prezentuja się wspaniale!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne. Pomysł na moją nową łazienkę. Aż mam ochotę na remont :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie, białe, najprostsze, najpiękniejsze! Sama mam takie w (niestety odległych) planach. Kiedy baza jest neutralna i klasyczna można poszaleć i pięknie wyeksponować dodatki. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym mieć takie w łazience ale nie wiem czy stać mnie na to:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka kupiła w Castoramie za 68 zł za metr, więc nie tak drogo.

      Usuń
  5. Na tym jednym zdjęciu przy brązowych ścianach to lustro faktycznie jest jakimś nieporozumieniem :) w ogóle co ono tam robi takie ogromne ? Zwłaszcza, że ta łazienka chyba zbyt duża to nie jest ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem zakochana w tych płytkach ;) od dwóch lat mam takie w swojej łazience i ciągle się nimi zachwycam, mam nadzieję, że nigdy mi sie nie znudzą.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie można kupic takie płytki?

      Usuń
  7. Są cudowne.. ja właśnie posiadam takowe białe w kuchni pod okapem...łatwe w czyszczeniu wygodne i atrakcyjne...czego chcieć więcej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł z tym rowerem pod umywalką, porpostu rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje dobrze wykonanej i ciekawej strony!

    Pozdrowienia dla autorów oraz wszystkich odwiedzających.



    My weblog; moderowany katalog stron

    OdpowiedzUsuń