wtorek, 8 października 2013

Pokój nastolatki - kilka inspiracji



Bycie mamą nastolatki to duże wyzwanie. Nie będę rozprawiała o trudach wychowania, bo nie o tym mój blog:-).  Nastolatek już chce sam decydować
w wielu kwestiach, na przykład, jak się ubrać, co mnie bardzo irytuje,
bo mój "starczy" gust niestety nie zgadza się z "młodzieńczym" gustem mojej córki. Oczywiście to Ja mam rację:-), bo jestem starsza, bardziej doświadczona itd. Co z tego? Moja córka i tak mnie nie słucha, bo ma już swoje racje.

To samo z urządzaniem pokoju. Kiedy urządzałam mojej córce pokoik, jak była mała, to ja decydowałam, co ma być; jaki kolor,meble itd. Teraz córka mi się buntuje. Ja mówię fuksja, ona woli fiolet, ja mówię turkus, ona chce czarny. Co tu zrobić? Jak pogodzić moje gusta z jej? Jakoś próbuję, pokazuję jej piękne (moim zdaniem) pokoje, ktore znalazłam w internecie, z nadzieją że znajdziemy coś, co podoba się nam obu.

Dzisiejszy post będzie o nastolatkach i dla nastolatek, ale też dla mam, bo sama jestem mamą i inspiracje, które pokażę, to to, co mi się podoba i jak ja urządziłabym pokój nastolatce. Czy przypadną do gustu? Nie wiem... Zobaczymy!

A więc zaczynam.... Najpierw pokażę 2 moje typy, które myślę, iż mogłyby się też podobać nastolatce, zarówno młodszej jak i już troszkę starszej. Ich zdecydowaną przewagą jest to, że są bardzo autorskie, indywidualne, a to jest to, co najbardziej cenię we wnętrzach.

źródło



źródło

To jest absolutnie cudowne, jednak jest tak neutralne i ało osobiste, iż może to być zarówno sypialnia, jak i pokój nastolatki czy generalnie kobiety. Tapeta rewelacja,
i to lustro WOW! 


źródło

Teraz kilka inspiracji, które myślę, że podobałyby się każdej nastolatce. 
W kilku z nich dominuje czerń, biel i mocny róż. 

źródło

źródło

Bardzo oryginalny pokój:-)
źródło



źródło

Fototapety ze swoim idolem to jeden z często stosowanych trików:-). Może to pokój Kamila Bednarka:-). 
źródło
Pokój pokazany poniżej to też jedna z moich ulubionyh propozycji dla nastolatki. Lubię, kiedy wnętrze odzwierciedla osobowość, charakter osoby, jej pasje, zainteresowania i tutaj chyba nikt nie ma wątpliwości:-). 
źródło

źródło

Siła dobrego pomysłu:-)
źródło


źródło

Fajny patent, ale czy praktyczny?

Co robi kolor we wnętrzu, gdzie baza jest bardzo delikatna, neutralna. 

źródło
Pokój podróżniczki:-)

I jeszcze kilka inspiracji. Zwróćcie uwagę na tkaniny w zdjęciach poniżej. Zakochałam się w nich. Uwielbiam tkaniny!!!





źródło


źródło


Poniżej dwa pokoje dla sióstr. Nie mogłam tego nie pokazać.
 Moje ukochane zagłówki w roli głównej, Jaka tkanina!!!
źródło
I smaczki, które personalizują pokój:-).

źródło


źródło

źródło


A na koniec koszmarek:-)
źródło

:-)


6 komentarzy:

  1. Żółte krzesło i turkusowa rama lustra wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  2. W niektórych wnętrzach sama chętnie bym zamieszkała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zielone krzesło na pierwszym zdjęciu wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem nastolatką i powiem tak - żadne z tych wnętrz mi się nie podobało. Praktycznie to najlepszy był ten "koszmarek". Tamte pokoje były umeblowane tak, żeby mogła tam mieszkać dorosła kobieta, a nie 15-letnia dziewczyna. Nastolatki lubią szalone rzeczy, a nie nudne i sterylne pokoiki. Dorośli w ogóle nie powinni ingerować w to, jaki pokój chcą ich dzieci, bo to nie oni w nim mieszkają. Wiem to po własnych doświadczeniach - rok temu rodzice odmalowywali mi pokój i chciałam niebieskie ściany, ale stwierdzili, że im się nie podobają i teraz muszę się męczyć z różowo-fioletowymi ścianami, których nienawidzę, dlatego też są w całości zaklejone plakatami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po części zgadzam się z moją młodszą przedmówczynią. Nastolatki nie lubią jak się ingerują w ich prywatne sprawy. Moja, już 16 córka oznajmiła mi, że chce mieć zielony pokój. W zasadzie nie miałam prawa decydować, bo to "jej przestrzeń życiowa". Jedyne do czego mi się udało przekonać to na odpowiednie krzesło do biurka. Zastanawiam się, czy jej nie dokupić http://www.fotele.com/product/44,omega-mata-masujaca takiej maty masującej. Mimo, że jest pyskata to dużo się uczy i martwię się o jej kręgosłup. Pasuje do zielonych ścian?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe pomysły, bardzo bogate, kolorowe, rzeczywiście inspirujące. Na mój gust może tego wszystkiego za wiele, ale to tylko mój gust, bo ogólnie prezentuje się naprawdę fenomenalnie, a trzeba pamiętać, że w przypadku wystroju i mebli młodzieżowych wcale tak łatwo nie ma.

      Usuń